2012. június 18., hétfő

Bevirágoztam

Annyit csöpögtem már a szebbnél szebb virágok láttán, hogy ismét neki kellett állnom a virágkészítésnek. Először nem jött össze, így a kedvem igen elment tőle. Aztán a napokban egyre több videót lestem, főleg akkor mikor abszolúte nem tudtam segíteni a lakásátalakításban. Szerintem megnéztem vagy 30 videót, az biztos! :) Tök jók vannak fenn, csak néha azon keseredtem el, hogy java része vágógéppel lett kivágva. Ezért célirányosan már csak olyanokat kerestem, amit én is el tudok készíteni itthon lyukasztóval, vagy sk vágás segítségével. Szerencsére nem egy ilyenre bukkantam! És ekkor beugrott, hogy jó lenne domborítani is, de nincs mivel, ... de én akarok, s ekkor beugrott, hogy a hangvillám közel olyan jó lehet, mint a domborítószerszámok! Gyors megkerestem a régi egérpadunkkal együtt, és már ki is próbáltam. Olyan virágom lett elsőre, hogy megveregettem a vállam! Megy ez nekem! :DDD Úgyhogy gyártottam egy jó párat!


Ezekből szeretnék felajánlani az április csomagba egy nagyobb és három kisebb rózsát, valamint lyukasztott virágokat. Mindjárt fel is teszem a blogba őket! :)


Köszönöm, hogy erre jártál!

Hamarosan hozom a kész Anya albumom is! Már csak utolsó simítások vannak hátra!

1 megjegyzés:

  1. Nahát, most ájultam el Tőled, illetve a virágaidtól!!!!! Meseszépek, tökéletesek!! Nagyon ügyes vagy!!
    És micsoda találékony is, méghogy hangvilla meg egérpad! :))) Átveszem a technikádat Era! :DD

    VálaszTörlés