2011. október 9., vasárnap

Elmaradásom okairól

Jól összejött minden az elmúlt két hétben!

Kifestettük a szobánkat, amelyet az utolsó utáni pillanatban a fiúknak akartunk adni, mivel ez 25 m2-es, míg az övéké csak a fele. De mivel Apusnak rengeteg dolga van a házzal, így elhalasztottuk, mert gyorsan be kell ezeket fejezni, mert nyakunkon a rossz idő.
Egyébként se jött volna össze a szobacsere, mert jövőre tervezzük a szoba padlózását, így úgy döntöttünk, hogy majd akkor. Úgyis kell még oda egy fiús függönyt venni, meg falvédőt, meg egy másik faragott ágyat (Hunornak), nem beszélve a galériáról, amit Apus jövőre akar megcsinálni nekik. Úgyhogy most teljes lázban égek: mit, hova kellene, mi lenne jó? És ismét rájöttem, hogy szeretem a Pinterestet! Rengeteg ötletet találtam már ott is! :)

De mutatom, hogy most épp, hogy néz ki.
Persze, csak a poharak fele került még vissza.

Innen szoktam vetíteni. Az asztalon ott a felszerelés. :)

Ilyen szép dekort tettünk fel.
Ezen felül még horgoltam is. Igen-igen, befejeztem a zsiráfot! Már csak az utolsó simításokra vár. 40 cm-es! Nagyon lassan akart haladni, de kész! :)))

Viszont belekezdtem a vonatos albumba is. Egész jól haladok vele, csak idő kellene befejezni.

Tegnap megünnepeltük Hunor 2. szülinapját anyósomnál. Bár, csak 10-én tölti, de megelőztük! Miért? Mert épp disznót vágtunk tegnap, amire épp mindenki szabad volt, így este, igaz egy kicsit fáradtan, de megünnepeltük őt! A torta két részletben készült. Én sütöttem péntek este a piskótát, anyósom pedig tegnap délelőtt készítette el a tortakrémet, ill. meg is töltötte. Nem azért, mert nem tudom elkészíteni, hanem azért, mert egyébként is ő akarta készíteni. Csak nem volt ideje a piskótára. (Remek tortákat sütök. Tavaly minden héten sütöttem egyet, csak úgy. Aztán jött a meleg, és elmaradt. Ez volt a tavalyi hobbim. )


Röviden ennyi!

További szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Édesek vagytok! Gyönyörű lett a szoba! A kis nagyfiúnak boldog sütisnapot!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett! te Era, én úgy átfújnám a lámpád, ha szabad ilyent írni! már a fém részét, öregíteni shabby chickesen...(vagy hogy írják) a burákkal meg nem tudom mit csinálnék, szerinted azt lehet sprayzni? vagy inkább ne pofázzak bele...bocsi.
    nagyon édesek vagytok együtt!!!

    VálaszTörlés
  3. De, de, de!!!! Tudom, egy kicsit öregecske szegény! A házzal kaptuk, ha jól tudom. Eddig mindig le akartuk cserélni, de a páromnak tetszik.

    VálaszTörlés