2011. október 29., szombat

Szeptemberi oldal a naplóba

Ennyire még sosem voltam lemaradva a blogolással! Jajjjj! Ma már ez a negyedik bejegyzésem a 2 blogban. De már nincs kedvem feltenni a vonatos albumom. Arra várjatok még egy kicsit! :D


Az új iskola, bölcsi, óvoda kezdés időszakára való tekintettel, és közös megegyezés által visszamegyünk az iskolapadba, de csak néhány apróságért, hogy legyen az oldalunkon:

- kockás vagy csíkos füzet, kotta füzet, műszaki rajzlap, stb, amit használtunk annak idején, vagy most
- a gyöngy betűink, címnek, vagy szövegnek (bélyegző, papírból kivágott, saját kézírás, mindegy)

Én a kockás füzetet, és a tanítói írást választottam. Bár meg kell mondanom, már nem megy olyan könnyen, mint régen! És, mivel kockás, így csakis kék lehetett a háttér. Azt nem tudom megmondani, hogy miért. :D

Óvodai élet - Angel memories

Botondnak van egy fantasztikusan jó képe, ami a diófa tetején készült róla. Hol máshol? Kétlaki gyerek! :)
Mindig tettem az oldalhoz valamit. Ez is jó, az is jó, ez ide, az oda, szóval sok-sok minden került rá.

 A napocskás fém fityegőt meg csak véletlen találtam meg. :)
Az elmaradhatatlan fiús virágok. :D
 Az óvodai jele a cukorka, és mivel volt itthon ilyen matricám, fel is ragasztottam.

 A kép alatti feliratokról:
Az Angel címke Timitől van, mivel Angyalkának becézem, így eleve ez kellett ide. A Memories bélyegző szintén Timitől van. Így lett Angyali történetek belőle, mint alcím.
Téptem, gyűrtem, tintáztam, pecsételtem, ragasztottam, meg ami még belefér! :)

Felhasználtam:
Kék alapkarton
kockás füzetlap kitépve, feltépve, gyűrve :)
maradék mintás papír
kék gyűrt papír - virág
akril félgyöngyök: sárga és rózsaszín
textil levelek, virágok
csillámos ragasztó a virágok díszítésére
fém fityegő napocska egy karkötőről
3 D matricák
matricák
tinták: fekete, lila
Baba kezek milton kapocs: 1-1 virág közép és jobb alsó sarok
pecsétek: Bogitól és Timitől

4 megjegyzés:

  1. Csuda jó,hogy az ember megörökíti az emlékeket a gyerekek számára és Te ezt nagyon szépen megalkottad.Kedvencek és imádom a lila pillangót :-)

    VálaszTörlés
  2. Olyan édes oldal lett! :-)))
    Tanulok ám Tőled hagyományost!! :-D

    VálaszTörlés
  3. Óóóóh, ez igazán megható! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy Era!szépen haladsz!

    VálaszTörlés