2013. november 9., szombat

Könyv egy kicsit másképp

Didó, az ősz folyamán, megkérdezte tőlünk, akarunk-e a vele együtt karácsonyi könyvet készíteni. No, de, igazi könyvből! Azonnal megtetszett az ötlete, és igent mondtam sok barátommal együtt, hiszen nagyon inspiráló, ha más stílusában alkotunk! Az elmúlt két hétben ezt csinosítgatták a lányok és én is. Mivel módszertani cikksorozatot írtam, így csak eddig jutottam. Ja, és mivel nekem van egy készülő karácsonyi albumom, így egy Életünk regénye könyvbe kezdtem bele.


 A borító a kedvencem! Először is lealapoztam fehér akrillal, majd háromféle pasztával pacsmagoltam. ( A lényeg, hogy domború hatású legyen!) Száradás után 4féle misttel fújtam le, majd miután megszáradt fekete tinta és egy stencil segítségével behálóztam. Mivel elég erősre sikeredett, így egy nedves papírtörlővel visszatöröltem a felesleget. (Vízálló a pasztáktól és még a mist se jön le, úgyhogy nem, kellett újrafestenem!) 
A díszítéshez a happy mail-es csomagom használtam fel, amit Anitától kaptam! <3 Imádom őket!






 4-4 lapot ragasztok össze kétoldalú ragasztóval. Ha vágunk bele egy mintát, akkor abba tehetünk egy kisebb zacskót, amit vagy belevarrunk a könyvbe vagy beleragasztunk. Én az utóbbit választottam, de legközelebb ki fogom próbálni a varrást!


Felhasználtam:
egy régi könyv
fehér akril
fehér tempera
paszták: struktúrpaszta, könnyű paszta, modell paszta
mistek: barnás-fekete, lila, kék, rózsaszín
kiegészítők: Anitától
lyukasztott minták a gyerekeimtől (nem volt beleszólásom) :D
zacsi
betűk: scrapfellow.com, és scrap kreatúra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése