2012. november 28., szerda

"Munkarend" :)


Tegnap este letöltöttem a scrap kreatúrán 0 ft-ért megvásárolható pdf-et, amiben egy takarítási és egy jegyzetes oldal is található, természetesen karácsonyhoz. Azonnal beugrott, hogy készítek a gyerekeknek egy "munkarendet"! Mostanság ösztönözni kell őket, hogy tegyenek rendet a szobájukban, vagy kapcsolják le a villanyt. Sokat kell őket noszogtatni! ...  Olyan sok helyen olvastam már erről a módszerről, és mindenhol azt írták róla, hogy bevált! Nem is volt kérdés, kell ilyen nekünk is! :)

Alapnak egy irományfedél egyik lapját használtam, amelyet tintáztam, s utána ráragasztottam a takarításos-rendrakásos munkarendet. Egy szalagot kötöttem rá, majd egy fa magasságmérőre erősítettem egy rajzszöget, a szalagon keresztül.

Egy évvel ezelőtt a gyereketetőről töltöttem le különböző játékos feladatokat, amikből kiválogattam néhány képet, kivágtam, és már mehetett is fel a táblára! Ezeket ki is kellett egészítenem egy párral, mert van néhány rizikós feladatunk! :)

A Jegyzetek oldalra alcímnek a "Mit kell még?" kérdést írtam, ami oly gyakran elhangzik a gyerekek szájából, persze csak olyan nyögve-nyelős hangerővel. :) Szóval ide tesszük azokat, amiket még nem készítettek el. Bal oldalon, a már elvégzett munka, látható. Irtóra élvezik, bár néha jobban szeretnék csak a kártyákat áthelyezni, és ráfogni, hogy már készen vannak vele.  :)

Feladatok
Tedd el a ceruzákat a helyére! Dobd ki a szemetet!
Moss kezet!
Öltözz fel!
Moss fogat!
Kapcsold ki a tv-t!
Szedd össze a ruháidat, és tedd ki a szennyesbe!
Kapcsold le a villanyt!
Pakold el a játékaid!

Felhasználtam:
Karácsonyi pdf
irományfedél
Tim Holtz tinta: brushed corduroy
Kártyák Virágtól
sk kártyák
gyurmaragasztó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése