2011. december 21., szerda

Karácsonyi album 2011. befejezve...

... legalábbis ideiglenesen! :)
Vannak még vele terveim! Sok kimaradt dolognak találtam már helyet rajta, persze eddig csak fejben, de ha odajutok, akkor még kiegészítem. pl: hópelyhek, boldog karácsonyt felirat, papírok stb.

Annyi mindent szerettem volna írni egy- egy oldal kapcsán, de most ha agyonütnének, se tudnám mind leírni! :) Sok-sok mindenen változtattam, mert a leeső kis darabokat mind megtartottam, és ahova kellett ezt ragasztottam fel. De, hogy pontosan mit mi helyett, rejtély! Aki velünk készítette, vagy készíti az tudja. De egy biztos rengeteg zseb van benne, még ott is van, ahol nem is gondolná az ember! :) Olyan vastag lett, hogy duplán kellett körbetekernem egy szalaggal, hogy ne essen szét. :D Viszont iszonyat jó érzés fogni!!!! És az enyém!!!!! :)

Na jó, nem dumálok fölöslegesen, mutatom a "végleges" képeket. :)
















A csillámos karácsonyfát Botond készítette az oviban. :)


Felirat hozzáadása
 Ezt a képeslapot ma kaptuk Londonból, méghozzá Palika unokahúgától, Noémitől. Igazi meglepetést okozott! És azonnal bekerült, habár még nincs beragasztva, az albumba. Pont ide illett! Köszönjük Noémi!









4 megjegyzés:

  1. Hát ez valami fenomenális lett! Csúcsc vagy csajszi! :)

    VálaszTörlés
  2. :))) Köszi! Ezt még nem mondta senki! :D

    VálaszTörlés
  3. Ez nem semmi munka lehetett :O De megérte, nagyon szép. Gratulálok!
    Milyen ragasztód van, hogy minden a helyén marad?
    Boldog Karácsonyt kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  4. Húú Era ez tényleg csúcs szuper lett! Annyira megható számomra,hogy mekkorát fejlődtél,hogy elmondhatatlan érzés még ebben a barátsági formában is.Így van ez ha az ember rákattan vmire. :-) Gratulálok!!!!!!!!!!Le a kalappal.Mostanában annyit alkottam,hogy nem is nagyon volt időm írogatni csak gyors vágtában olvastam a blogokat és csak keveset kommenteltem.(majd töltöm fel őket sorban)Itt ragadom meg az alkalmat,hogy gratuláljak a bővülő családhoz és kívánok,jó egészséget és sok örömöt a gyerekben,valamint kellemes ünnepeket! puszi

    VálaszTörlés