2011. augusztus 26., péntek

Júliusi kötelező oldal a naplóba - Summer 2011.

Az instrukciók:

- Legyen valami víz szerű az oldalon. Ez lehet rajzolt, festett, pecsételt buborék, hullám, víz mintázatú papír, víz cseppek, strandos kép, mindegy. Azért, mert épp ma készülünk első strandos élményére Gergőnek, megyünk Gödre :)
- Ha már víz, akkor hal, és ha hal, akkor pikkely, ami meg csillogó, legyen ismét valami csillogó az oldalon ( gyöngy, csillám, sztassz, mindegy,) csak a vízhez kötődő színű legyen, azaz kéktől a zöld árnyalatig minden.


Na, én ezt a két kritériumot ötvöztem! :) Gyöngyházfényű, csillogós akrillal, és a masszírozó lámpák 2 féle pöttyös fejével pöttyöztem. Száradás után már csak néhány kiegészítő kellett hozzá.
Mivel nyári élményeket dolgoztam fel benne, így ötvöztem a rayheres kihívással, és nevezem! :)


Felhasználtam:
fehér alapkarton 
kávés papír
kék kartonok - világos és sötét
rayheres papír - név nélkül, alátét
gyöngyházfényű akril
pecsétek - scrapbook.hu és Timitől való (felirat)
kreatúrás chipboardok 
rayher - gomb
textil és papírvirágok
mini miltonok
gémkapocs Timitől

kék tinta
fekete filc
hímzőfonal
Timi féle címke - happy


Bár nem igazán látszik a világoskék tinta, de a papír, és sarkok nagyon gyönyörű vízjeles pecsétet kaptak.


A két címkén ezek olvashatók:
Angyalkák - mert így hívom őket itthon. :)
Botis és Henike - A Botis Hunortól származó becenév, míg a Henike Botondtól származik. Még kicsi volt, és nem tudta kimondani azt, hogy Hunor, így lett belőle Hene. Ez azóta a törzsfejlődés minden szintjét végigjárta: Hene, Hini, Huni, Hunika, Hunojka, Hunoj, Heni, Henike. Remélem, nem hagytam ki egyet sem! :)


A mostani közös becézésük alapja, hogy mindenki nevét is-sel végződősen mondják: Anyis(ka), Apis(ka), Mamis(ka), kivéve tata: Tatus. :)


Nálatok, milyen becenevek vannak?

2 megjegyzés:

  1. Most olvasom csak, hogy mivel pöttyöztél! :)
    Naggyon jóóó! :D
    Az oldaladat már megdicsértem valahol. Nagyon édesek a fiúk, és nagyon szép az oldal. Mozgalmas, eseménydús. Szuper!

    Nálunk van Bogi meg Papi. :) A lányom kikéri magának, ha véletlen nyuszikának szólítom, mert ő cica és kész. :DD

    VálaszTörlés
  2. Aranyos kis oldal lett Era!Milyen jó lesz sok év múlva visszanézni ezt a fiúknak és mindenkinek! :-) Aranyos ez a fajta becézgetés,természetesen nálunk is van ilyen csak ci-re végződik minden pl. Apci.Nicy,Norci :-))

    VálaszTörlés