2011. április 28., csütörtök

Bőrönd album 2. és újabb oldal a 2011-es albumba

Igyekszem bepótolni a lemaradásom, de most jutott eszembe, hogy mennyi mindent ígértem nektek: videók, képek az alkotásokról, sablon a baris táskához.
Bocs, Ildikó és Orsi, elfelejtettem bescannelni!!! Ne haragudjatok!!! Bár elmúlt húsvét, de igyekszem észben tartani, és pótolni! 

...
Húsvét  után nekiálltam a bőrönd album folytatásának, de még belülről nem csináltam semmit. Igyekszem azt is pótolni! :)
A masnit még nem tettem rá véglegesen, így most csak rá lett téve az alapra! :) De így fog majd kinézni, egyszer!
Bocs a háttér miatt, de az a rajztáblám! :) Sok mindent megéltünk már együtt, és így egy kicsit megviselt már! :)

...

Nem akarok még egy bejegyzést írni, így együtt teszem fel őket.
A húsvétkor készült egyik képet használtam fel egy asztali kihajthatós képeslaphoz. Az ötletet Norma-nál láttam. Szerelem volt első látásra!

Bár a tervezése nem sikeredett tökéletesre! :)

Ez az eszem másolata! :::)))) Sajna muszáj jegyzetelnem! Bocs, ha néhol olvashatatlan! :) Szóval eme kis könyvecskét csak azért vettem meg, mert kellett a szívecskés lakat róla + a kulcsok! De életem legjobb döntése volt, hogy megvettem!!! Kicsi, és imádok bele jegyzetelni!!! De csak kizárólagosan scrappes dolgokat!!! pl: bőrönd album instrukciók is ebben vannak!!!

Eme kicsinek nem mondható kitérő után, jöjjön maga a képeslap.
Becsukva
Kinyitva
Kihajtva
Felhasználtam:
Abbey Road vine karton
Flower child far out
Lush green kollekció
Ooh lala playful
Jazmyne wellspring
margaréta és százszorszép lyukasztó
gyöngytoll
tinta
hímzőfonal
mini milton
nyuszis és baris figurák
merített papírok: sárga és kék (virágok)
írásos pecsét - scrapkreatúra
Amire most nagyon büszke vagyok, az a papír tintázás és gyűrés, ill. tépésszerű szélek kialakítása, és a virágok sk gyártása! Igaz, tintáztam már máskor is, de így még nem! A többit, pedig most csináltam először, de nem utoljára! Nagyon nagyon tetszik, és élveztem a készítés minden apró lépését!!!!

Amúgy lyukasztok majd egy alapot, amire fel fogom ragasztani, mert így fog belekerülni az albumba!

Köszönöm, hogy itt jártál!

3 megjegyzés:

  1. Világéletemben imádtam könyvesboltban, papír-írószer boltban nézelődni (no persze azért sokkal jobban elmélyültem, mert olvasgattam, "szagolgattam",...)! A mai napig is imádom a különleges füzeteket, kis naplókat, ugyan ma már a számítógépem használom inkább:-) Ha még tanítanék, biztos, hogy kis naplóm-füzetem lenne:-))
    Gyönyörűségeket készítettél. Mindig szerettem a gyerekekkel együtt is "kreatívoskodni", és most gyönyörködöm abban, ami mindent itt körülöttem alkottok!!!

    A digihez is jókedvet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. A bőrönd gyönyörű, romantikus és bájos!
    A képeslap formája meg annyira szenzációs, hogy el fogom lopni!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges lett a bőröndöd ruhája a képeslap is szenzációs. Én is gondolkodom az ötlet "megfújásán". ^.^

    VálaszTörlés