2011. március 20., vasárnap

Cím változás

Úgy érzem eljött az idő, hogy címet váltsak!

Visszanézve az eddigi munkáimat, úgy döntöttem, változtatok! Kiérdemlem az "Erka kreatív világa" címet!
Margó volt az első, aki felhívta rá a figyelmem, de a végső elhatározás csak most született meg bennem! Lehet, hogy még mindig nem vagyok elég jó, de nekem tetszenek a munkáim, és ráadásul egyre több erőt és energiát érzek magamban ahhoz, hogy változtassak, tervezzek, alkossak!

Eddigi munkáim, csak úgy hébe-hóba voltak, de január óta minden megváltozott! Andi megtervezte a naplót, rávett a blogolásra, és tovább inspirált, valamint azok is, akiknek a munkáit figyelemmel kísérem! Köszönöm! Mindezek óta rengeteget alkotok. Láthatjátok is! :)

Mindezek hatására döntöttem így! És ez nagyon jó!!!
Most rendkívül büszke vagyok magamra, mert magammal szemben mindig nagy elvárásaim voltak, és most ismét teljesíteni tudtam!!! Szörnyen maximalista vagyok, ha valami nem jön össze, akkor nagyon letörök, de ha teljesítem, akkor rendkívül büszke tudok lenni! :)

Egy ismerősöm, akivel a múltkor beszéltem, furcsállta, hogy minden teendőmet, amit eltervezek, azt egy bizonyos időponthoz kötöm. Nem értette miért jó ez nekem! Ha nem kötöm időhöz, akkor képes vagyok elsiklani felette, majd elfelejteni. Ezért jó nekem!!!

Köszönöm, hogy itt jársz és olvasol!!!
Ez nagyon sokat jelent nekem!

2 megjegyzés: