2014. május 25., vasárnap

Ballagási meghívók

Hűűű, de rég írtam nektek!!!!

Szabadságom ideje alatt sem tétlenkedtem, mivel ballagási meghívókat készítettem, illetve azt azóta is folyamatosan, egészen eddig! :D Ez mellett függönyöket és párnákat varrtam a gyerekeknek. Ez lesz a meglepi ajándék a nagyfiam ballagására.
(Már hónapok óta könyörögnek egy kalózszobáért, ezért ezt fognak kapni. Bár kalózos anyagot - amilyet én szeretnék - nem kapni az országban!!!! Úgyhogy tengerészes, hajós lesz, amire ráfogjuk, hogy kalózos! Ehhez egyelőre a kiegészítőket készítettem el, és majd a nyáron lesz kifestve a szobájuk, amit én fogok kifesteni.)
Szóval ezen okok miatt maradtam távol! Azóta újra visszamentem dolgozni, és megint minden a feje tetején áll!

Ma délután befejeztem Botond ballagási meghívóit, melyhez nagy segítséget kaptam! Lázasan dolgoztak velem együtt: a két nagy lyukasztott, a kicsi az asztal közepén gyűjtögette a maradék papírokat. :D Eredmény: nagyon szép meghívók! És még Botond jele is szerepel rajta! ;)

Botond 10 db meghívó:
Prima School Memories klt
tortacsipke
glimmer mist
lyukasztók
virágok
pecsét
dekortapasz
vastag karton a 3 D-s kiemeléshez
strasszok




 Edina 25 db meghívó:
G45 Secret Garden
G45 Sweet Sentiments
csipkék
lyukasztók
virágok
strasszok
tortacsipke



Amanda 10 db meghívó:
Különlegessége, hogy tapétából kellett dolgoznom, hogy a kishölgy minden kívánságát teljesíteni tudjam!
rózsaszín alapkarton
fehér alapkarton
csipkék
lyukasztók
virágok
félgyöngy
tortacsipke
vastag karton a 3 D-s kiemeléshez


Óóóóó, és a legfontosabb! Dolgozom egy babaalbumon is, melyet Csongor fiamnak készítek. Ha készen lesz, Hunornak is fogok egyet készíteni, mert még neki a mai napig nem készült el, pedig szegénykém már 4,5 éves! Úgyhogy a háttérben lázas munka folyik ám! ;)

További szép estét!
E


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése