2013. október 28., hétfő

Kincses dobozok ajándékba

A dadusunknak névnapja volt a napokban. Ezért eldöntöttük, én fogok neki ajándékot készíteni. Remek dobozszettet kaptam a helyi írószerben, és ezt készítettem belőle:


A nagy dobozba a gyerekek rajzai kerültek, amit kimondottan Gyöngyikének készítettek, míg a kicsibe azokról a gyerekekről kerültek bele fotók (6x9 cm-es méretben), akik nem voltak a csoportképen (igen, azt is kapott), ugyanis megint cinkoskodtunk az óvónénikkel, és egyikőjük készítette a fotót. Nagyon köszönöm neked!

Felhasználtam:
Pixie Glen koll. - Prima pippi.hu
fehér akril
Tim Holtz Black shoot és Tea dye tinta
           Stain: brushed corduroy
Martha Stewart lepkés lyuki
szegéllyukasztó - scrapbook.hu
gyöngytoll - scrapbook.hu
virág lyukasztó - printker.hu
Pecsét - scrap kreatúra

A két dobozt teljesen egyformára készítettem.
A dobozok éleit stain tintával kentem le, majd ,száradás után, belülről fehér akrillal festettem. Az éleit mindenképp tintázni kell, mert, ha kilóg a papír alól, ami elkerülhetetlen, akkor is remekül fog kinézni! A papírok széleit hozzáillő színű tintával kezeltem. A zárszerkezetet levettem a dobozokról díszítés előtt, hiszen így sokkal könnyebb volt velük dolgoznom. 
A dobozokra virágos-indamintás papírt választottam. 
A doboztetőre került egy kisebb inda egy táblácskával, ahová Gyöngyike nevét írtam.  A vele átellenes sarokba pedig 3 rózsa került, ami alól 3 db bélyegkép kandikál ki. A jobb alsó részébe pecsételtem a Szeretettel feliratot, ami még meghatóbbá teszi az ajándékot!
A felső rész szegélyét dupla mintájú virágszegéllyel díszítettem, mely alá egy világosabb színű kartont tettem, ami egy kissé térbelivé is tette. Ide került még egy gyöngysordíszítés is. Továbbá ezen át vezettem azt a virágmintát, ami a doboz aljáról indul, és egészen a doboztetőig fut. Kék és rózsaszín misttel fújtam még le itt-ott, lepkéket ragasztottam rá és már készen is volt!



További szép estét!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése