2012. május 11., péntek

Babakocsi

Ma délután megszületett Hanna Eszter, a kisebbik húgom kislánya.

Eszternek, húgomnak, készítettem a babakocsit a kiscipellő mellé. Már napok óta kész van, csak időm nem volt feltenni. :)
Próbáltam úgy elkészíteni, hogy illő legyen a cipőhöz. Sajnos elfogyott az a szívecskés-csipkés papír, amiből a cipő készült, de szerencsére volt hozzáillő ugyanabból a kollekcióból, csak a csipke hiányzott róla. No meg volt még pöttyös papírosom is, így ötvöztem a kettőt. Ilyen lett:



Az elmaradhatatlan sk pecsét! :)

Szívecskéket ragasztottam a pöttyös papírra.
Gyöngytoll pöttyökkel szépen kikontúroztam. A scrap kreatúrás virágokat pedig pont ehhez tervezték!!! Tuti, mert nagyon illik ehhez! :)

Felhasználtam:
rózsaszín papírok
bordó alapkarton
scrap kreatúrás virágok
gyöngytoll - cream
gombok
kötöző zsineg
mintavágó olló
sk pecsét
fekete tinta
piros tinta
scrapbook.hu-s pecsét

5 megjegyzés:

  1. Annyira jó lett mindkettő!A babakocsi és a kiscipő is irtó édesek!Imádom!

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik ez a pici babakocsi! ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Szia. Nagyon szupi kiscipellőt és babakocsit gyártottál. Kérdezném, hogy esetleg van-e a babakocsinak is mintája,, mert nem találtam meg csak a cipellőjét, tudnál nekem segíteni (linkkel vagy valahogy))? köszi előre is :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Sajnos nincs neki. De tudok benne segíteni!

    Körzővel rajzolj két 4 cm és két 5 cm sugarú kört. Ezeknek vágd le az 1/4-ét. Ha túl szögletes, akkor tudsz még rajta finomítani, vágni. Az alapnak, a nagyobb, oldalát 0,5 cm-rel növeld meg! Az így keletkező keskeny sávba kell az ún. fogakat berajzolni, majd kivágni. A kocsi szélességéhez két 5 cm széles papírcsík kell, hosszra nem tudom - mérd az alahoz (én is így csináltam). A fogakat az egyik csíkra kell ragasztani, és hogy ne látszódjanak, a másik csíkkal elfedjük, eltüntetjük őket. :) Remélem érthetően fogalmaztam! Ha kell még segítség, szólj!

    Erika

    VálaszTörlés